Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 20 augustus 2013

Snaidero keuken in Bergen op Zoom

Gisteravond ben ik samen met monteur Joop nog even naar Bergen op Zoom geweest naar de klant van project 618. Ik was hier zelf al eerder geweest, maar ik had Joop nog even nodig om het aanvullende werk op te nemen (meterkast aanpassen, muur stucadoren etcetera). De klant van project 618 heeft nu een oude Snaidero Mitica keuken staan (zie foto hier onder). De keuken an-sich is nog goed, maar ziet er gewoon gedateerd uit. We hebben besloten om een aantal kasten (met name de ladekasten) een tweede leven te geven in de bijkeuken.
De nieuwe Snaidero keuken bij project 618 wordt in Vedergrijs matte lak gespoten. Hieronder een computertekening van hoe het gaat worden bij deze klant in Bergen op Zoom. Vanmorgen heb ik de keuken met spoed besteld in Italië. De "kogel is door de kerk", dus m`n klant wilt nu ook graag de keuken zo snel mogelijk hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten