Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 29 januari 2013

Vlees uit de stoomoven

Morgenavond hoop ik naar Nieuwrode (België) te gaan om daar de Míele hoge druk stoomoven uit te leggen. Deze Snaidero keuken is vorige maand geplaatst door Jan en Joop. Ik had met ze afgesproken om nog even langs te komen voor de stoomoven.
Daarnet dus even naar de supermarkt geweest, ik wil (onder andere) makkelijke manieren laten zien om vlees in de stoomoven klaar te maken. Bij Willem Hans en Jordy zag ik dat ze mijn recept ietwat hadden vereenvoudigd met een Oosterse variant. Lijkt me wel leuk om bij deze klant te doen.
Het "Oosterse" bij het vlees is gewoon van de Conimex hoor, je vindt het gewoon in de supermarkt. Het heet Boemboe voor Rendang Vlees.
Eerst vanavond even thuis geprobeerd natuurlijk. Nu maar hopen dat ze het in België ook lekker vinden. Vanavond had ik trouwens m`n klant uit Bunschoten nog even gesproken over de telefoon. Jan en Joop waren nog druk bezig, maar de klant vertelde dat hij een nieuwe achternaam had: "Geluk". Zo blij zijn ze met de nieuwe Snaidero keuken. Echt heel leuk zo`n telefoontje.
Wel fijn dat Jan en Joop zo hard zijn opgeschoten in Bunschoten want morgenmiddag worden ze in Goes (Zeeland) weer bij een andere klant van me verwacht om de nieuwe Snaidero keuken te plaatsen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten