Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 26 januari 2013

Snaidero keuken voor Bunschoten opgehaald

Vanmorgen is de transporteur hier de Snaidero keuken op wezen halen voor project 580 in Bunschoten. De monteurs Jan en Joop zijn ingepland om maandag as. hier de keuken te gaan plaatsen.
Deze Italiaanse design keuken in Bunschoten had ik in October vorig jaar verkocht. Klant heeft de aansluitingen laten verleggen conform mijn aangeleverde installatieplan. Jan en Joop hoeven nu alleen het plaatsen van de keuken zelf te verzorgen. Als het een beetje meezit kunnen ze dus woensdag weer terug komen naar Zeeland.
Hierboven nog een foto die ik gemaakt heb in Keulen op de beurs laatst. Het is een "fornuis-eiland" van het Italiaanse merk Steel (een alternatief op het wat meer bekende "Viking"). Hoewel Italiaans is dit toch wat minder ingetogen Italiaans als ik gewend ben. Eventueel is zo`n fornuis ook los leverbaar, het toont dan natuurlijk een stuk bescheidener. Je kunt dit dan tussen normale Snaidero ladekasten plaatsen zoals bij deze keuken in Zwijndrecht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten