Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 23 januari 2013

Nieuwe Neff B46C74N3 VarioSteam oven in de showroom

Vanmorgen heeft de nieuwe monteur Steef de VarioSteam oven uitgewisseld in de showroom. De vorige heb ik verkocht aan een klant als showroom model.
De nieuwe Neff B46C74N3 oven heeft een strakkere deurgreep en is ook voorzien van SilverLight. Ben wel blij met Steef als nieuwe monteur want met Jan en Joop zit ik inmiddels al veel te vol qua planning (tot de bouwvak al vol).
Steef is nu naar Middelburg om een inductie kookplaat te vervangen. M`n klant daar stapt over van een integratie kookplaat naar een normale opbouw kookplaat. Steef moet dus het gat van de sparing in het stenen blad gaan aanpassen. Tenslotte nog een leuk idee met foto voor mensen die iets straks en speciaals willen. Zet twee onderkasten van 90cm naast elkaar en doe er een front op van 180cm breed. Dit adviseer ik trouwens alleen voor modellen als Snaidero Way (met greeplijst) of juist keukens waar een greep op zit. Met electrische opening lijkt me het niet zo verstandig (krachten worden oneven verdeeld).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten