Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 30 januari 2013

Project 576 van start

Vannacht zijn de monteurs Jan en Joop weer terug gekomen uit Bunschoten. Ze zijn pas naar huis gereden toen alles echt klaar was, dus het was geen vroegertje. Eén opleverpuntje helaas, dat is een trafo voor de KWC kraan die manco was. Daarnet is de volgende keuken hier weer opgehaald, Jan en Joop gaan nu in Goes beginnen aan een nieuwe Snaidero keuken (project 576). Deze klant woont gewoon in Zeeland, dus de mannen hebben in elk geval lekker thuis kunnen eten tussen de middag.
De Snaidero keuken in Goes heeft een lange hoge kasten wand, 7 hoge kasten van 60cm naast elkaar. Ziet er wel mooi uit, heb dit ook zo besteld voor mijn nieuwe S18 showroomkeuken. Hieronder nog een leuke foto die ik tegenkwam op `t web van een andere keuken met zo`n lange hoge kastenwand. Vond het wel een leuk plaatje.
Onlangs blogde ik nog over de nieuwe Downdraft afzuigkap van Neff. Inmiddels heb ik met de vertegenwoordiger gesproken over deze afzuigkap, helaas wist hij nog niet veel meer te vertellen als wat ik al wist. Ik hoop de artikelpagina van deze afzuigkap binnenkort up-to-date te hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten