Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 24 januari 2013

Snaidero keukens bezorgd

Daareven is Fausto weer langsgeweest, de Italiaanse chauffeur die voor Snaidero keukens bezorgt. De keukens staan weer lekker binnen hier. Zaterdag gaat de eerste al weer weg richting Bunschoten.
Vanmiddag is ook de Neff/Gaggenau vertegenwoordiger langs geweest voor de nieuwe S18 showroomkeuken. De Neff vertegenwoordiger doet nu ook Gaggenau, dus dat is op zich wel handig. Voor de S18 showroomkeuken worden de apparaten nu toch volledig Neff. In eerste instantie was de nieuwe lijn van Gaggenau ook een optie, maar dat is zo snel nog niet leverbaar. Ik heb dus een mooie Neff set besteld (uiteraard ook met de Neff B46C74N3 VarioSteam oven). Ook heb ik de extra brede Neff inductiekookplaat besteld voor de showroom. Ik verkoop hem toch best vaak, maar had `m nog niet liggen. De nieuwe lijn van Gaggenau wordt medio mei verwacht, dus met die tijd kan ik altijd nog een keuken in de showroom met ze invullen.
Zometeen ga ik naar een klant in Vlissingen om een nieuwe keuken in te meten. Vanaf 16.30u ben ik zelf dus niet meer op de zaak. Tenslotte nog een foto van vorige week van de beurs MOW. Dit was op de stand van het merk Bauknecht. Zelf voer ik geen Bauknecht, maar ik vind natuurlijk wel interessant om te zien dit merk doet. Je ziet dat Bauknecht nog steeds heel nadrukkelijk rvs in de apparaten terug laat komen. Eigenlijk een beetje net als de Contour lijn van Míele (laat ze `t maar niet horen).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten