Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 15 januari 2013

Neff Noviteiten 2013

Nog heel even terugkomend op de Neff Noviteiten. Ik had gisteren nog wat foto`s gemaakt met m`n telefoon die het verhaal van gisteren wat verduidelijken. Het nieuwe "design" op de brede Neff T44T97 inductiekookplaat wordt aangepast naar een soort kruis in plaats van een rondje (dit geldt voor meer Neff kookplaten trouwens). Sorry voor de slechte foto kwaliteit, maar het geeft een idee...
Hieronder zo`n extra brede inductie kookplaat schuin van voren gezien, achter de kookplaat zit de Neff I99L59N0 downdraft afzuigkap ingebouwd waar ik gisteren de video al van had geblogd.
Het nieuwe "design" van deze kookplaat wordt geleidelijk ingevoerd, ik weet dus nog niet vanaf welke datum en/of voor welke klant de nieuwe versie uitgeleverd gaat worden. Ik denk niet dat het zo`n thema is voor veel mensen, het is gewoon allebei wel ok.
Hieronder tenslotte nog een foto van zo`n nieuwe koelkast inrichting. Ziet er wel netter uit. Ook hiervoor geldt dat nog niet alle Neff koelkasten deze inrichting krijgen. Met name bij de instapversies blijft het zoals het was.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten