Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 2 januari 2013

Pantry kast in de showroom

Drukke dag vandaag. Verschillende klanten zijn langs geweest voor een nieuwe Italiaanse design keuken. Echt een Italiaanse dag vandaag. Eén klant was vannacht teruggekomen uit Italië. Ze woonden eerst in Varese (in de buurt van Milaan) maar gaan in nu Nederland wonen. Een ander stel woont nog in Italië maar ze hebben ook een Nederlands huis gekocht. Deze mensen hadden in hun Italiaanse keuken een keuken van het merk Boffi, ook roestvrijstaal maar bij Boffi wordt het roestvrijstaal niet gelakt (dus zie je er meer vlekken op).
Jan en Joop zijn ook nog even geweest om de pantry kast af te maken. Ik heb er nu schakelbare LED verlichting in. Ziet er gelijk een stuk beter uit vind ik. Ook hebben ze wat extra legplanken gemaakt zodat ik meer kwijt kan in de kast. Vanavond nog even terug om wat offertes te maken. Morgenmiddag ben ik namelijk niet op de zaak, dus even wat "voorwerken". Hier onder nog even een leuk plaatje/ideetje voor een tafel op "tafelhoogte" aan je eiland (is eigenlijk voor de man van Marijke bedoeld).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten