Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 10 januari 2013

Keukenplannen met design keukens

M`n afspraak gisteravond heeft gelijk een keuken bij me gekocht. Deze mensen hebben gelijk de Gaggenau apparatenset uit m`n showroom overgenomen. Gaggenau presenteert maandag as. de nieuwe lijn in Keulen, dus ik ben mooi op tijd met uitverkopen. Maandag hoop ik er trouwens ook bij te zijn (in Keulen dus). Ook Míele presenteert dan een nieuwe lijn inbouwapparatuur. Zoals ik begrepen heb gaat Gaggenau het niveau verder omhoog brengen, dus een groter onderscheid qua prijsstelling ten opzichte van de merken Neff, Míele en Siemens. Míele juist gaat een wat interessanter geprijsde serie inbouwapparaten voeren zodat Míele voor meer mensen bereikbaar wordt.
Vandaag heel druk met keukenplannen en offertes maken. Ik probeer normaal gesproken binnen 1 week de offerte klaar te hebben, maar dat lukt me nu even niet in verband met de drukte. Ik denk (hoop) dat m`n klanten hier wel begrip voor hebben. Daarnet nog een opstelling in Teak gemaakt voor een klant. Ze twijfelen nu nog of ze het niet met wit gaan combineren, dus ik maak even wat opzetjes voor ze.
Persoonlijk vind ik de versie met Teak eiland en witte hoge kasten het mooist denk ik. Enfin, de klant bepaalt uiteindelijk zelf welke combinatie het mooist is. Ik ben wel benieuwd wat het wordt eigenlijk.
Vandaag trouwens ook nog een offerte gemaakt voor een klant in Engeland, hopen dat het wat wordt want eigenlijk vind ik dat best leuk :). Vorig jaar Australië ging ook goed, dus Engeland moet dan helemaal "piece of cake" zijn. Alleen kreeg ik net door dat de Australische klant propaangas gebruikt voor z`n kookplaat, dus moet m`n geleverde Míele kookplaat aangepast worden. Nu maar hopen dat dit gaat lukken.
Een poosje terug had ik de beursfoto`s geblogd trouwens van de Snaidero Lux keuken. Het wordt nu toch wat anders heb ik begrepen. De Lux komt er wel, ook de geïntegreerde greep blijft zoals Arosio heeft ontworpen. De Lux gaat alleen lijken op de Snaidero Terra keuken. Een kaderfront dus. Ik heb wel foto`s van de nieuwe Lux, maar die moet ik nog even voor me houden, daarom maar even een foto van een Snaidero Orange in U-opstelling (hier onder). Binnenkort komen de Lux foto`s wel voorbij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten