Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 29 januari 2013

Snaidero keuken in Bunschoten bijna klaar

Gisteren zijn de monteurs Jan en Joop begonnen in Bunschoten met het monteren van een nieuwe Italiaanse design keuken. Het is lekker opgeschoten want deze Snaidero keuken staat er al bijna helemaal in. Op de foto kun je goed zien dat deze klant gekozen heeft voor de mooie rvs ladebakken voor de binnenlades (lades die achter de voorraadlade zitten).
In Bunschoten is zowel de keuken als het werkblad in wit hoogglans geleverd, een ton-sur-ton keuken dus. Met de kleur van de muur wordt straks het contrast gemaakt. Omdat het een wat kleinere ruimte is bij deze klant toont het met wit gewoon ruimer. Een donker werkblad had de keuken wat "benauwd" gemaakt.
De spoelbak bij deze keuken in Bunschoten is een Franke spoelbak die is ondergebouwd. De spoelbak wordt dan onder het werkblad gemonteerd zodat je geen flens meer ziet (het omgezette stukje staal wat je anders hebt). Oorspronkelijk had in een "standaard" integratie spoelbak verkocht, maar klant heeft de spoelbak op het allerlaatste nippertje aangepast naar onderbouw. Eigenlijk ben ik daar wel blij mee, het is toch weer nét even mooier. Ik heb een paar weken terug al een stukje geblogd over de mogelijkheden met spoelbakken.
De mengkraan is deze keer de Eve van het Zwitserse merk KWC. Een hele mooie kraan met een handige uittrekslang (met ingebouwde verlichting). Ook die verlichting is handig, thuis heb ik die kraan ook maar helaas is de verlichting stuk. Nu deze het niet doet merk je toch dat je het vaak wel gebruikt. KWC heeft hier een servicedienst voor, ik hoop dat ze mijn kraan gauw komen maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten