Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 17 januari 2013

Creatief met het werkblad

Vandaag ben ik bezig geweest met de nieuwe showroomkeuken die in plaats van de Gioconda terug geplaatst wordt. Ik ben er een eind uit, nu nog wat schuiven, passen en meten om het kwijt te kunnen. Het wordt best een grote keuken straks.
Bij geval kwam vanmiddag een klant binnen die twee kleuren deuren op haar keuken had gepland voor de hoge kasten. Ik had de offerte gemaakt en ze vroeg wat ik er van vond. Dus moest er een eerlijk antwoord op geven. Ik vertelde haar dat ik het wel creatief vond, maar dat ik zelf misschien iets te saai ben hiervoor. Ik denk dat spelen met twee bladkleuren ook heel leuk kan zijn. Dit heb ik bijvoorbeeld gedaan bij de Snaidero Terra keuken. Ik had aan deze klant beloofd vandaag wat foto`s te bloggen, dus bij deze.
Ook voor strakkere keukens kan dit combineren met bladtypes/kleuren heel mooi zijn. Roestvrijstaal en wit combineert heel gaaf. Bij project 539 in Kontich heb ik zoiets bijvoorbeeld gedaan om een hele lange bladlengte te maken voor het eiland. Ik ga dit idee verwerken in de nieuwe showroomkeuken. De ronde Acropolis keuken was leuk, maar de meeste klanten waar ik het aan gevraagd heb reageerden toch best sceptisch. Te extreem voor mijn klantenkring.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten