Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 18 januari 2013

Keuken Sint Laurens

Gisteravond ben ik langs geweest bij de klanten van project 579 in Sint Laurens (bij Middelburg). Net op tijd voor de kerst hebben de monteurs Jan en Joop deze keuken opgeleverd. Ik had afgesproken om nog even langs te komen om de Neff inbouw apparaten uit te leggen.
Een witte Snaidero keuken verkoop ik wel vaker natuurlijk, maar deze keer een mat witte. En dat komt toch wat minder vaak voor (meestal toch hoogglans). Maar bij de inrichting van klant pastte hoogglans gewoonweg niet zo, het is beter zo. Bij deze klant heb ik ook maxilijn onderkasten geleverd. Dit wilt zeggen dat de werkhoogte hoog is en de plinthoogte laag. Je houdt dan meer kastinhoud over. Ik kon nu ook een maxilijn vaatwasser kwijt (hoger model) en dit viel klant pas achteraf op. Ze vinden het fijn dat er toch meer inhoud in de vaatwasser beschikbaar is nu. Let er wel op dat deze maxi-vaatwassers niet in elke Italiaanse designkeuken passen!
Meer foto`s van dit keuken project staan op deze pagina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten