Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 19 januari 2013

Showroomkeukens Snaidero

Op de Ola 20 eilandkeuken heb ik nu even een optie. Een meneer uit Lemmer (Friesland) komt binnenkort langs voor deze keuken. Ik vind het niet zo netjes om de keuken dan tussendoor aan iemand anders te verkopen. Klant is op wintersport nu, vandaar dat hij gebeld had of ik de keuken vast wil houden voor hem.
Ik vind persoonlijk Grigio Cemento heel mooi voor de nieuwe Ola 20. Ik moet dus een opstelling gaan bedenken waarbij deze kleur in verwerkt wordt zonder dat ik ga "bijten" met de nieuwe S18 showroomkeuken (die is namelijk heel groot met z`n eiland van 365x120cm).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten