Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 12 februari 2022

S11 showroomkeuken vernieuwd

Zoals jullie weten heb ik een Conceptstore keukenshowroom hier. Ik verkoop mijn keukens hoofdzakelijk dus als een Concept. Ik bedoel dus dat ik vaak dezelfde opstelling verkoop en daardoor de prijs kan drukken (massa is kassa😉).

Ik kan hierdoor spullen groter inkopen (inkoopvoordeel) en omdat ik veel hetzelfde verkoop bespaar ik op faalkosten (een bladbestelling kan bijvoorbeeld niet fout zijn als ik alleen naam- en adres gegevens verander maar bladtekening gelijk kan houden).

Hoewel ik elke keer vrijwel dezelfde Snaidero keuken verkoop verander ik natuurlijk wel eens iets aan het concept. Met name door feedback ook van zowel de klanten als Jan Levien de keukenmonteur.

Zo hebben we de S11 showroomkeuken nu vervangen in de showroom. Er staat nu een verbeterde opstelling.


























In de oude video van de S11 zag je bijvoorbeeld 2 apparaten gestapeld in de hoge kast. Een combimagnetron van Neff met een grote Neff oven met Hide&Slide deur er onder.

Inmiddels is dat aangepast naar 1 enkele grote oven. Allereerst vind ik dit er mooier uit zien. De andere reden hiervan is dat ik geen combimagnetrons meer verkoop en ze worden ook zo goed als niet meer uitgeleverd door BSH/Neff.

Als een klant 8 maanden op een combimagnetron of zo moet wachten worden ze niet blij. Maar een enkele grote oven krijg ik in de regel altijd wel op tijd geleverd.

Vervolgens zag je in de oude video dat de vaatwasser open ging met automatische opening. Dit was nodig omdat het granieten werkblad als het ware koud op de kasten lag. In de verbeterde S11 (zie foto hier boven) zie je dat ik een titanium greeplijst op de kasten heb gelegd (dezelfde kleur als tussen de 2 kolomkasten).

Dit heeft 2 voordelen. Ten eerste is de werkhoogte hiermee meer Nederlands (plm. 94.5cm). De greeplijst is immers 3cm hoog. Dit toont ook wat stoerder vind ik. Het tweede voordeel is dat de vaatwasser niet meer met automatische opening hoeft. Je kunt dus een normale vaatwasser toepassen. Dit voorkomt dus weer backorders. Het irriteert klanten uiteaard heel erg als ze een keuken krijgen maar dat de vaatwasser manco is (automatische opening vaatwassers zijn immers meer schaars als normale vaatwassers).

Uiteraard is de video en ook pagina van deze S11 showroomkeuken op mijn website nu niet meer actueel. Ik hoop daarom op korte termijn een nieuwe video te gaan opnemen.

Over nieuwe video gesproken tenslotte. De PH-ABM (mijn vliegtuig) is de afgelopen maanden ook behoorlijk onder handen genomen. Hier wil ik binnenkort dus ook een video van maken.


























Veel relaties en klanten zijn de afgelopen jaren met me mee wezen vliegen in de Cessna. Ik wilde daarom wel dat het vliegtuig er patent bij staat. Mensen moeten uiteraard ook wel met een gerust hart in willen stappen. In de video straks kunnen jullie zien wat er allemaal gebeurd is de afgelopen periode.

Tenslotte. Ik doe dat vliegen met relaties zonder vergoeding of wat dan ook, het is geen commerciële activiteit (dan gaan de mensen maar naar de KLM of zo 🤣). Ook is het op eigen risico (sorry dat ik het zo boud stel). Dit staat ook in de offertes tegenwoordig als mensen een keuken bij me kopen.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten