Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 10 februari 2022

Vervangen S11 showroomkeuken

Op dit moment wordt de S11 showroomkeuken hier vervangen. De huidige showroomkeuken gaat naar de klant van project 1028 in Steijl.

De monteurs Jan en Jan Levien zijn nu bezig om de nieuwe Snaidero keuken te gaan plaatsen. Ik hoop binnenkort een nieuwe video te maken van deze nieuwe showroomkeuken.
























In grote lijnen blijft de keuken uiteraard hetzelfde, maar ik heb nu bijvoorbeeld greeplijsten boven de kasten (zodoende komt werkhoogte wat hoger).

Eind vorig jaar had ik al een foto gedeeld met een S11 keuken met zo`n greeplijst.

In mijn nieuwe woning in Arnemuiden wordt er ook hard gewerkt. Vanmorgen is de vloerverwarming ingefraisd.
























Jan en Joop (de monteurs) kunnen beneden (door de vloerverwarming) niet verder. Daarom zijn ze nu in de slaapkamers aan het werk. Er liep bijvoorbeeld nog een schoorsteen door de slaapkamer. Deze is verwijderd.

Ook is er een nieuwe wand geplaatst die Jan weer aan het stucadoren is nu.














Geen opmerkingen:

Een reactie posten