Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 18 februari 2022

Snaidero Vision keuken gemonteerd in Maassluis (project 1011)

Begin deze week heeft monteur Jan Levien in Maassluis de Snaidero keuken van project 1011 gemonteerd; een Snaidero Vision in Grigio Cemento.

Omdat de Falmec Twister afzuigkap manco was (een week te laat) moet Jan Levien nog een keertje terug om deze Snaidero keuken af te maken.


























Aankomende week gaan de mannen een Snaidero Ola keuken monteren (project 1023) eveneens in Grigio Cemento. Deze Snaidero keuken heb ik vandaag uitgeleverd qua kasten.

Om manco`s te voorkomen heb ik de inbouwapparaten van deze klant vorig jaar al bezorgd bij deze klant (gehamsterd). Wel fijn dat dan alles in één keer gemonteerd kan worden.


























Over manco inbouwapparatuur gesproken. De pijn zit `m bij mij nu met name bij:

Koffiemachines
Inbouwovens
Vaatwassers
Falmec Afzuigkappen

Bij BSH zelf hebben ze nog 2 productgroepen met leverproblemen;

Combimagnetrons (maar die lever ik zeer zelden)
Kookplaten met geïntegreerde afzuigkap (deze lever ik ook zelden)


Je kunt het ook positief stellen 😉. Koel-/vriescombinaties, 80cm inductiekookplaten en servieswarmers zijn redelijk goed leverbaar op dit moment.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten