Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 15 februari 2022

Snaidero keuken in Steijl (project 1028)

Zoals ik vorige week al schreef; de S11 showroomkeuken is vervangen.

De vorige S11 showroomkeuken is vanmorgen opgehaald door de vervoerder. Deze gaat naar Steijl (bij Venlo); project 1028.
























Monteur Jan Levien staat ingepland voor de montage van deze Snaidero keuken (morgen).

Op dit moment is hij overigens nog in Maassluis bezig met de montage van een Snaidero Vision keuken (project 1011).

De andere monteurs zijn nog steeds in Arnemuiden bezig met de verbouwing van mijn huis privé. Zoals jullie kunnen zien is de vloerverwarming inmiddels gelegd. Monteur Julian is de waterleiding aan het aanleggen voor de spoelbak op het eiland. Ik denk dat volgende week de nieuwe Snaidero keuken er wel in kan.
























Monteur Jan is nu het verlaagde plafond aan het maken voor de Philips HUE verlichting. Aan dit verlaagde plafond komt dan ook de Falmec Light afzuigkap te hangen.
























De Falmec Light afzuigkap heeft op dit moment helaas wat leverproblemen, maar ik wacht wel op deze afzuigkap. Ik heb `m nog nooit in het echt gezien, maar volgens mij is het echt een heel gaaf ding.
























Geen opmerkingen:

Een reactie posten