Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 8 februari 2022

Snaidero Vision keuken in Bleiswijk bijna klaar

De afgelopen week heeft monteur Jan Levien de bibliotheek kasten geplaatst bij de klant van project 1020 in Bleiswijk.

De open kasten met schuine deuren noemen ze bij Snaidero bibliotheek (al denk ik niet dat er veel klanten boeken in zullen gaan zetten😎).

Het is naar mijn idee meer bedoeld om wat mooie dingen te tonen. Ik denk niet dat het er mooi uitziet om er boeken in te showen, dus wat dat betreft vind ik de naam bibliotheek niet zo goed gekozen.
























Inmiddels is ook de Gaggenau koffiemachine binnen voor deze klant. Deze zou eigenlijk pas week 17 komen maar plotsklaps was hij er dan toch eindelijk 👏.

Om het lange wachten niet nog erger te maken hebben ze de koffiemachine van Gaggenau zelf er in gezet voor ons. Is uiteraard fijn voor zowel klant als ons.














Naast de koffiemachine heeft de klant ook een Gaggenau vacumeerlade bij me gekocht. Deze is inmiddels ook in gebruik. Op de foto zie je dat de wortels met honing en boter zijn gevacumeerd met de gaggenau vacumeerlade. Hierna wordt dit sous vide bereid in de Gaggenau stoomoven.














Dan tenslotte nog iets anders leuks. Mijn dochter kwam vanmorgen uit bed en was me toch een partij blij met haar nieuwe Vespa. Wat leuk hé.
























Geen opmerkingen:

Een reactie posten