Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 2 juli 2021

Snaidero keuken project 1000

Vandaag heeft de vervoerder de Snaidero keuken van project 1000 bezorgd in Goes. Ditzelfde geldt voor de Snaidero keuken van project 997 in Haarlem.

De bedoeling is dat deze keukens allebei na het weekend gemonteerd worden.

Jan Levien doet de keuken in Haarlem. Jan en Joop doen de keuken in Goes.

























Ik ben heel blij dat ik bij beide klanten de belangrijkste Neff apparaten ruim van te voren heb afgeleverd. De klanten hebben deze zelf opgeslagen.

De klanten die nu een keuken bij me kopen bied ik dit ook aan als mogelijkheid. Dit om er alles aan gedaan te hebben dat alles compleet is bij aanvang montage.

Dan nog wat anders. Het viel me op dat ik deze week 3 x een extra deur verkocht heb in verband met schades.

Bij de ene klant was het de verlichtingsmonteur, bij de volgende de parketvloerenman en de laatste de man van de gietvloer.

Moraal van het verhaal; zet je keuken alstublieft zo laat mogelijk in de verbouwing. Dus als echt iedereen klaar is.

























Bij het bovenstaande front was het dus de man van de gietvloer. Het is dan een duur front waar ook nog lange levertijd op zit (je bent zo een paar maanden verder).

Het spreekt voor zich dat wij (de monteurs en ik) liever de keukenplaatsing ná de vloer e.d. plannen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten