Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 27 juli 2021

Snaidero keuken in Haarlem (project 990)

Zomer in Zeeland zou je zeggen, maar helaas nog veel regen. Tijdens zo`n regenbui net heb ik de Snaidero keuken van project 990 geladen. Deze Snaidero Ola keuken wordt nu bezorgd zodat Jan Levien `m deze week bij de klant in Haarlem kan monteren.

Gelukkig heb ik nu weer `s een keuken met een vaatwasser uit kunnen leveren. De klant had een normale vaatwasser gekocht (dus niet met automatische opening of bedieningspaneel in het zicht). Met een Ola keuken heb je greeplijsten, dus kan je ook een gewone vaatwasser monteren. Wel heel fijn dus een keuken zonder manco`s.

























Tegelijk met project 990 starten we ook een ander project in Haarlem (Snaidero project 991). Deze keuken heb ik vorige week al bezorgd.

Monteur Jan staat bij deze klant ingepland om de hoge kasten en het spoeldeel te monteren. Als de vloer van de klant klaar is hopen we terug te komen voor het eiland.

























Tenslotte nog wat anders. Afgelopen weekend hebben we de 2e verjaardag van Lea mogen vieren. Daarom even een foto van mijn jongste dochter. Lief hé?!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten