Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 8 juli 2021

Snaidero Ola20 keuken in Burgh Haamstede (project 921)

Een klant heeft in Burgh Haamstede (Zeeland) een prachtige woning laten bouwen in de duinen. In het ontwerp van deze woning komen heel veel ronde vormen voor. Logisch dus dat deze klant (project 921) gekozen heeft voor de Snaidero Ola 20 keuken.

























Deze Snaidero Ola keuken hebben we een poosje terug al geplaatst. Alleen het eiland kon nog niet geplaatst worden omdat de gietvloer nog niet gelegd was.

De keuken zetten we ook het liefst ná dat de vloer gelegd is (ik had vorige week al geschreven waarom). Maar dat blijft altijd een discussie omdat de vloerenleveranciers het vaak andersom willen.

























Inmiddels ligt de gietvloer er in. Monteur Jan heeft daarom gisteren deze prachtige Italiaanse design keuken klaar kunnen maken.

Zoals jullie op de foto`s zien is deze Ola keuken gespoten in de kleur Grigio Cemento (net als bij mij in de keukenshowroom).

























Wat heel bijzonder is (vind ik dan) is dat het spoeldeel bij de wand tegen een ronde muur aan geplaatst is. Het blad hebben we gemaakt op basis van een mal.

Ik hoop later dit jaar nog `s op bezoek te gaan bij deze klant. Leuk om ook foto`s te maken als de keuken echt in gebruik is genomen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten