Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

maandag 19 juli 2021

Snaidero keuken project 993

Vandaag hebben de monteurs de keuken van project 993 klaar gemaakt op Flakkee. Een wit hoogglans keuken van Snaidero met een zwart granieten blad.

























Klant had zelf de wijnkoeler aangeleverd die dan door de keukenmonteurs weer is verwerkt op het eiland.

























Op dit moment wordt de Snaidero keuken gemonteerd van project 1002 in Rotterdam. De klant mailde me onderstaande foto door met de opmerking "vet". Wel heel fijn als mensen blij zijn met hun nieuwe keuken!

























De keuken in Rotterdam heeft een wit Corian blad. Dat vind ik persoonlijk heel fijn als blad want die Corian bladen breken tenminste niet. Laatst had ik er helaas weer eentje. Een keuken die nu al 8 jaar staat had opeens een grote scheur in het composieten blad.

Bij de keuken van project 993 wordt het blad volledig ondersteund (dus geen bar), dus heb ik er alles wat in mijn vermogen is aan gedaan om te voorkomen dat het blad breekt.

Toch adviseer ik om niet op zulke bladen te staan/zitten of zware spullen te zetten (zoals een kratje bier of volle boodschappentas).

Tenslotte hier onder een video over Corian werkbladen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten