Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 15 juli 2021

Gaggenau keuken

Vandaag heeft monteur Jan Levien de laatste hand gelegd aan de Gaggenau G18 keuken hier in de Snaidero keukenshowroom.

Vergeleken met Neff zit zustermerk Gaggenau in een wat hoger segment / prijsklasse. Het design van Gaggenau is echt anders. Het merk heeft meer een eigen gezicht als welk ander merk ook.

Gaggenau is het enige exclusieve inbouwapparatuur merk met een compleet assortiment. Gaggenau apparaten zijn van verre te herkennen aan het unieke "Bauhaus" design. Met 2 knoppen zijn alle bereidingswijzen eenvoudig in te stellen. Vanzelfsprekend zijn ook automatische programma`s voorhanden.

Met name de uitstraling van de koelkast vind ik heel chique. Mijn keukens zijn dat ook; dus dat past goed.

























Een groot voordeel is ook dat Gaggenau (in tegenstelling tot Neff) geen volumemerk is. Dit betekent dat de leveringen wat stabieler zijn. Bij Neff (en nog meer bij Bosch/Siemens) is de levering soms nogal een uitdaging.

























Voor alle duidelijkheid; ik neem absoluut geen afscheid van Neff. Ik doe Gaggenau als aanvulling naast Neff. Het gaat om hetzelfde bedrijf en ook dezelfde servicedienst. Gaggenau is alleen mooie aanvulling voor de klanten die net wat meer willen uitgeven/graag wat exclusievers heeft.

In de nieuwe Snaidero Vision S130 showroomkeuken heb ik trouwens eveneens Gaggenau apparaten gemonteerd laatst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten