Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 3 april 2021

Snaidero keuken project 1000

Een poosje terug heb ik de S20 keuken geplaatst in Noce Midnight. Dit is een kunststof hout, zeg maar de "pvc" versie van Snaidero.

Voorheen deed ik eigenlijk nooit zo`n pvc versie. Maar tegenwoordig zijn deze houtversies zo goed gelukt, je kunt er gewoon niet om heen. Het is kwalitatief véél beter als echt hout en nu ziet het er ook nog eens ok uit.

Nu heb ik in die serie ook alternatieven zoals Rovere Jazz en Canyon Oak. Dat Canyon Oak heb ik al vaker geleverd zoals bij Snaidero project 861 in Puttershoek (de hoge kasten).

Laatst maakte ik van dat Canyon Oak een voorstel voor een klant in Goes. De tekening heb ik hier onder ingesloten.

























Ik had het Canyon Oak ingetekend voor de onderkasten en rvs hoogglans voor de hoge kasten (S100 zeg maar).

Deze klant kwam vandaag langs en zoals je op onderstaande foto kunt zien had ik de champagne al voor ze klaar staan! Het is de klant van project 1000! Leuk hé!








Tenslotte. De Snaidero keuken in Goes (project 1000 bedoel ik) staat nog niet. Daarom geen video van hun keuken. Maar van de S20 keuken heb ik natuurlijk wel een video. Deze heb ik hier onder ingesloten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten