Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 23 juli 2021

Snaidero keuken in Haarlem (project 991)

Ook vandaag is er weer een Snaidero keuken op transport gegaan. Deze keer de keuken van project 991 in Haarlem. Deze Snaidero keuken stond al lang in opslag maar kon nog niet geplaatst worden omdat de aannemer van klant uitloopt.

Op dit moment komt de keuken nog steeds veel te vroeg. Jan heeft met de klant afgesproken om een deel van de keuken nu al te zetten zodat ze tijdens de vakantie in elk geval een broodje in de oven kunnen stoppen.

De vloer moet zelfs nog geëgaliseerd worden, dus heb klant maar wel verteld dat ze beter de deuren van de keuken er af kunnen halen.

























Monteur Jan Levien hoopt trouwens ook in Haarlem een Snaidero keuken te zetten de tweede helft van volgende week. Dat is project 990 (een Ola 20). De eerste helft van de week staat hij gepland om een andere Ola 20 te plaatsen in Blaricum (project 924).

























Bij voornoemde klanten (project 991, 990 en 924) ontbreken helaas de vaatwassers. De productie van deze vaatwassers was gepland voor nu maar helaas heeft BSH ook dat niet gehaald. Zoals het er nu uit ziet gaan ze de vaatwassers produceren tijdens mijn vakantie. Ik verwacht ze dus te ontvangen na mijn vakantie.

Het spijt me enorm, maar dit zijn de beruchte "onvoorziene omstandigheden" zoals ik vorig jaar al heb aangegeven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten