Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 27 juni 2012

Update over de Spring afzuigkap

Onlangs heb ik een paar rvs afzuigkappen verkocht in het model Spring van Snaidero. In heb abuisievelijk aangegeven dat deze eilandafzuigkap geleverd werd met Bipolaire Ionisatie. Ik kreeg gisteren echter door dat de Bipolaire Ionisatie alleen geleverd wordt op de zwarte en witte versie van de Spring afzuigkap. De klanten waar het over gaat heb ik nu aangeboden om kosteloos over te stappen op het model inclusief de Bipolaire Ionisatie, voor nieuwe klanten kan ik die meerprijs uiteraard niet meer voor mijn rekening nemen. De meerprijs voor het Bipolaire Ionisatie systeem is namelijk bijna 1000 Euro.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten