Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 27 juni 2012

Uitbreiding Snaidero showroom

Eigenlijk zouden we nu een aantal nieuwe projecten beginnen (Hoorn/Frankfurt en Amsterdam). De aannemers van deze klanten lopen echter behoorlijk uit, dus had ik even een gat in de planning. We zijn daarom eerder begonnen met de uitbreiding van de showroom. Een stuk magazijn wordt nu bij de showroom getrokken zodat ik ook wat van het nieuwe Pininfarina materiaal kan laten zien. Vandaag is er een hoop materiaal bezorgd (tegels/lijm/platen etc), als het goed is worden volgende week m`n Pininfarina spullen in Italië verladen. Misschien krijg ik het nog op tijd binnen voor mijn vakantie binnenkort. Volgende week trouwens staat de demontage ingepland van de Snaidero Orange showroomkeuken, de nieuwe opstelling kan ik de week er op dan weer gaan plaatsen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten