Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 28 juni 2012

Snaidero keuken Waddinxveen

Gisteravond ben ik wezen koken bij de mensen in Waddinxveen waar ik onlangs een Snaidero keuken heb geleverd. Gelijk even de stoomoven ingesteld (waterhardheid etc) en wat dingetjes uitgelegd. Omdat klant een waterontkalker gaat monteren in de meterkast kon ik de stoomoven op super zacht water zetten (stand 1 van 4). Dit scheelt echt veel, vorige week bijvoorbeeld gaf ik een kookles bij een klant die z`n nieuwe stoomoven zo`n anderhalve maand in gebruik had. Ik wilde gaan koken en apparaat stond al geblokkeerd omdat hij moest ontkalken (standaard staat de stoomoven ingesteld op super hard water zodat je vaak moet ontkalken). Gelukkig was het op Arnemuiden en kon ik m`n lesje wel even op de zaak doen, maar niet elke klant woont natuurlijk op Arnemuiden. Het ontkalken van de stoomoven is toch gauw een half uur werk. Het was erg laat toen ik klaar was in Waddinxveen, daarom maar 1 foto (onderstaand) van de keuken met m`n telefoon gemaakt. Klant zou nog wat foto`s nasturen over de mail.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten