Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 29 juni 2012

Pininfarina badkamers en uitbreiding showroom

De afgelopen dagen is de een stuk van het magazijn afgehaald hier op de zaak omdat de showroom vergroot gaat worden. Vanmorgen zijn Jan en Joop begonnen om de nieuwe wanden te plaatsen.
Als het goed is krijg ik nét voor de vakantie nog mijn nieuwe Pininfarina badkamer materiaal binnen zoals de onderstaande douche.
Ook heb ik een mooi Pininfarina badkamer meubel besteld, uiteraard compleet met de spiegel zoals op onderstaande foto die ik in Milaan gemaakt heb op de beurs. Aan de onderkant van de spiegel zit LED verlichting en in de spiegel zelf zit een radio ingebouwd die je op een ipod of iphone kunt aansluiten. De ingebouwde radio is trouwens niet standaard. Voor Pininfarina badkamers heb ik trouwens gekozen omdat dit erg goed aansluit bij mijn Pininfarina keukens zoals bijvoorbeeld de Snaidero Ola 20.