Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 2 juni 2012

Snaidero Ola 20 keuken in Vlissingen

Daarnet hebben we een Snaidero Ola 20 keuken bezorgd in Vlissingen. De klant gaat hem zelf monteren, ook de broer van deze klant heeft een Snaidero keuken bij me gekocht en zelf gemonteerd. Normaal gesproken ben ik er niet zo weg van als mensen zelf monteren, je zit toch met je garantie en zo. Maar bij de broer van klant ging ook alles goed, dus daarom vertrouwde ik het wel deze keer.
Deze Snaidero Ola 20 keuken in Vlissingen is in mat lak gespoten, voor de hoge kasten in het wit en voor het eiland in het zwart (net als onderstaande Snaidero Ola 20 keuken). Op Arnemuiden zelf gaan we binnenkort nog een witte Ola 20 zetten. Ik heb hem al binnen, ik verwacht dat ik er volgende week wel terecht kan (klant was nog niet helemaal klaar met de voorbereidingen).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten