Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 9 februari 2022

Verbouwing nieuwe huis

Zoals jullie weten wordt er op dit moment hard gewerkt in onze volgende woning (het oude huis is verkocht).

De oude parketvloer is er uit gehaald. Had best wat voeten in de aarde, deze was namelijk ooit door Martin Marijs gelegd (de broer van de schilder). Nu zegt jullie dat waarschijnlijk niets, maar zo`n vloer legde hij echt om een leven lang mee te gaan.

Vandaag is de vloer geëgaliseerd en morgen wordt de vloerverwarming er in gefraisd.














Ben heel blij met de harde werkers. Heb ze daarom vandaag maar getrakteerd op verse oesters.

Dus eerst even naar Yerseke gegaan om verse oesters te halen. Had dus oesters gekocht (en nog een hoop vis) bij Vishandel van As.

Morgen moet ik namelijk op klantenbezoek, dus ik had vis nodig.














De klant van Snaidero keuken project 825 in Yerseke kwam er achter dat ik in het dorp was. Dus stond ze er op dat ik ook de speciale Valentijnsoesters mee kreeg. Leuk zeg!!!!














De klant morgen houdt niet zo van oesters, dus voor die mensen heb ik mosselen en mega grote garnalen mee genomen.

Eenmaal terug in Arnemuiden dus de eerste oesters soldaat gemaakt met de werkmannen in ons huis.














Geen opmerkingen:

Een reactie posten