Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 16 oktober 2020

Snaidero keuken in Arnemuiden (project 933)

Gisteravond heb ik de klant van project 933 in Arnemuiden bezocht. Een Snaidero keuken in Pewter gecombineerd met een rvs werkblad en inbouwapparatuur van o.a. Neff.

Deze klant heeft gekozen voor de Falmec Sophie afzuigkap én lamp. De ene lamp is dus zowel afzuigkap als verlichting terwijl de andere Sophie alleen lamp is. Als concept (dus 2 "afzuigkappen/lampen" naast elkaar vind ik het heel leuk. De Sophie is een recirculatie afzuigkap, dus je hebt géén afzuigkanaal naar buiten nodig. Alleen heeft deze afzuigkap géén bipolaire ionisatie net als de Spring.



Omdat de klant ook voor de Neff FullSteam oven heeft gekozen heb ik ook het apparaat uitgelegd en voor ze gestoomd. Toen het eten in de stoomoven zat bedachten we dat we ook wel een rondje konden vliegen, het was immers heel mooi weer.

We zijn daarom nog even met de PH-ABM een rondje Zeeland wezen doen met de klant. Na het vliegen was de stoomoven klaar en konden we lekker gaan eten.

























Ik vond het heel leuk om zo op een wat minder formele manier met de klant om te gaan, volgens mij dacht de klant er ook wel zo over :). Ze vroegen of ik dat bij alle klanten deed, maar helaas lukt me dat niet. Ik moet (sorry) wel een selectie maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten