Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 13 oktober 2020

Snaidero keuken in Middelburg (project 935)

De monteurs Jan en Joop zijn op dit moment nog bezig in Middelburg met de montage van project 935. Deze Snaidero keuken komt tegen een wand te staan, dus géén eiland.

Ze hebben inmiddels de onderbouw al staan en de muur al netjes strak gezet. Ook de koof met de plafondafzuigkap en LED inbouwspots is al klaar.



Zoals je op bovenstaande foto kunt zien heeft klant ervoor gekozen om de bovenkasten een stukje in de muur te schuiven. Wel makkelijk dat je zo je hoofd niet stoot als je de afwas doet. Net ook weer wat anders als anders.

Ik denk dat ze morgen wel klaar zijn met de keuken an-sich, maar dat ze nog een paar dagen bezig zijn om de zaken om de keuken heen af te maken. Ik bedoel schilderwerk en zo. Jan en Joop zijn meer van de "turn-key" projecten. Na het weekend hoopt Jan te beginnen met project 936 in Vlissingen (Joop hoopt volgende week herfstvakantie te houden met zijn gezin).

Tenslotte nog wat anders (niet over keukens). Mijn dochter Lea kan al enkele maanden lopen, dus we gebruiken de kinderwagen niet meer. We hebben dus bedacht dat de suv weer weg mag. Gisteren hebben we weer een normale auto gekocht (niet de rode auto van de foto hoor).



We hopen de auto volgende week te ontvangen. Het is maar een tweede handsje hoor. Ik ga lopend naar mijn werk dus heb geen nieuwe auto nodig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten