Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 3 november 2020

Snaidero keuken in Arnemuiden (project 933)

Vaak verkoop ik strakke Italiaanse design keukens met hoogglans wit en rvs. Maar niet altijd! Soms heb ik een klant die eens wat anders wilt.

Een klant hier op Arnemuiden heeft juist gekozen voor een meer industriele stijl met een keuken in Pewter. Pewter is een goed alternatief op Alu Town.





Ik ben onlangs bij deze klant op Arnemuiden (project 933) op bezoek geweest om onder andere de FullSteam oven uit te leggen. Van dit bezoek heb ik bovenstaande video gemaakt.

In de video kun je ook zien dat is gekozen voor de afvoerloze Sophie afzuigkap. Deze is boven de kookplaat als afzuigkap opgehangen en boven de spoelbak als lamp (dus zonder de afzuigfunctie). Ik had dit nog niet eerder zo gedaan.

Zo`n afvoerloze afzuigkap is trouwens helemaal van deze tijd. Met een gat naar buiten blaas je immers alle warme lucht naar buiten. Dat is minder comfortabel (je voelt koude trek) maar ook nog eens slecht voor je portemonnee (je verwarming moet namelijk harder werken).

Tenslote. Bij beide buren van deze klant heb ik een Snaidero keuken mogen plaatsen. Bij 1 van die 2 buren heb ik eveneens een video gemaakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten