Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 22 oktober 2020

Snaidero keuken in Middelburg klaar (project 935)

Vorige week hebben Jan en Joop de Snaidero keuken klaargemaakt van project 935 in Middelburg. De klant stuurde me nog een leuk mailtje met wat foto`s er bij.


















Ik had verwacht dat er foto`s van de bovenkast die in de muur was geschoven zouden komen. Maar de klant deed er juist foto`s van de vouwdeurkast bij. Ik denk dus dat ze daar het meest blij mee zijn.





De klant had een schuine hoek in de keuken waar ik eigenlijk met goed fatsoen geen normale kast in kwijt kon. We hebben daarom een vouwdeurkast op maat in de hoek gezet. In deze vouwdeurkast zit de wijnkoeler. Ook is er een extra werkblad.





Op dit werkblad kun je dan weer losse keukenapparaten (koffiemachine/keukenmachine/blender/broodrooster etcetera) uit het zicht weg zetten. Ziet er wel opgeruimd uit in je keuken.



Tenslotte hier nog de video van de vouwdeurkast.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten