Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 10 oktober 2020

Snaidero keuken in Deventer (project 926)

De afgelopen week heeft monteur Jan Levien in Deventer de keuken gemonteerd van Snaidero project 926. Een S10 opstelling zoals ik wel vaker verkoop, nu met 6 hoge kasten naast elkaar zoals ik thuis ook heb.



Ook zie je dat (ten opzichte van showroom en bij mij thuis) het LED pretpakket is aangepast onlangs. Er zit tegenwoordig o.a. 10 meter LED verlichting bij op rol. We doen deze verlichting in de vouwdeurkast, bij de plint en onder het overhangend blad. Qua licht zit ik liever mee verlegen als om verlegen, dus als je het te gek vind qua licht kun je het ook weer uit zetten.

Boven het eiland heeft de klant de Spring afzuigkap met bipolaire ionisatie, dus geen verlaagd plafond nodig voor een plafondafzuigkap. Maar omwille van de verlichting is toch gekozen voor een minimaal verlaagd plafond zodat je wel voldoende licht hebt boven je eiland. Ik vind het heel mooi geworden; veel plezier met jullie keuken hoor Marga en Lex!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten