Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 7 maart 2015

Snaidero keuken in Bunschoten

Een poosje terug heb ik een Snaidero keuken mogen leveren aan een klant in Bunschoten (project 580). Enthousiaste klanten en altijd leuk contact mee. De dochter en schoonzoon van deze klant gaat een nieuwe woning bouwen. Voor vandaag heb ik met ze afgesproken voor de nieuwe keuken. Echt heel leuk! Tot zometeen hoor!


Dit komt trouwens best vaak voor. Ik had het laatst bijvoorbeeld ook met de klant van Snaidero keuken project 415 in Scherpenisse. Twee kinderen van deze klant hebben nu eveneens een keuken bij me gekocht (bijv. Snaidero keuken project 591). Voor de derde (een zoon) heb ik net de offerte klaar. Bedankt hoor!


Wat je veel ziet bij dit soort klanten (klanten die dus door hun ouders worden gestuurd) is dat ze ook voor een hoge druk stoomoven gaan. Waarom die hoge druk stoomoven nou zou fijn is hoef ik die klanten dus niet meer uit te leggen. Maar voor wie het nog niet weet, ik heb er wel vaker over geschreven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten