Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 18 maart 2015

Neff inbouwapparatuur

De vervoerder van Neff is gisteren weer inbouwapparatuur wezen bezorgen in ons magazijn. Onder andere de apparatuur voor Snaidero keuken order 644.


M`n eigen voorraadje "oude lijn" van Neff is nu zo goed als op. Ook bij Neff zelf is het nu echt spannend of er nog iets leverbaar is uit de oude lijn. De Neff B46C74N3 VarioSteam oven (was hier hardloper) is inmiddels echt helemaal op.

Helaas is nog niet alles van de nieuwe Neff apparaten lijn direct leverbaar (zie onderstaande brief). Ik moet het nu dus van geval tot geval even met Neff en klant bespreken.


In de showroom heb ik de nieuwe lijn al gepresenteerd. Hier onder zie je de nieuwe Neff FullSteam oven in de Snaidero Ola 20 keuken. Deze nieuwe Neff B48FT68N0 FullSteam oven heb ik nu extra voordelig geprijsd, dit om klanten het niet al te moeilijk te maken. Dit is namelijk het topmodel in de Neff oven lijn. Ik denk dat het dan voor veel klanten wat makkelijker is om naar de nieuwe lijn over te stappen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten