Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 18 juni 2014

Neff oven met VarioSteam en broodbaksteen

Onlangs had ik een klant die zo heel tevreden was over de broodbaksteen voor de Neff B46C74N3 VarioSteam oven. Heb daarom voor hier in de showroom ook zo`n broodbaksteen gekocht bij Neff om te proberen. Voor vrijdag as. heb ik een Neff kok in de showroom. Ik heb deze meneer gevraagd om met deze broodbaksteen te gaan werken zodat de klanten kunnen zien wat er allemaal mee kan.


Naast de broodbaksteen in de VarioSteam oven heb ik ook gevraagd of hij gaat werken met de Neff Teppan Yaki voor FLEX inductie. Ik hoop dat jullie het leuk vinden. De kok verwacht ik rond 18:00u. Naast de kok heb ik natuurlijk ook de San Daniele Prosciutto, Italiaanse wijn en zelfs live muziek. Toegang is natuurlijk vrij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten