Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 20 juni 2014

Bedankt!

Gisteravond was de Italiaanse avond hier in de keukenshowroom. Heel gezellig en goed bezocht. Ik wil ook langs deze weg iedereen bedanken die heeft meegewerkt om van deze avond een succes te maken! Het is moeilijk om iedereen te benoemen, waar ik wil toch zeker een paar mensen onder de aandacht brengen.


Zo had bijvoorbeeld Ben van Wijnkoperij van Leerzem fantastische wijnen meegenomen voor de wijnproeverij. Piet Jan van Neff heeft gezorgd voor lekkere hapjes en z`n aanwezigheid (wordt echt gewaardeerd!).


Ook waren er verschillende klanten zoals Pieter en Angelique, Bart en Petra, Peter en Maartje die hun bijzondere auto`s hebben "uitgeleend" om het allemaal extra feestelijk te maken. Een andere klant (Addy) heeft weer geweldig geholpen in de "bediening" voor de mensen die geen wijn dronken. Weer andere klanten (zoals Adri en Yolanda) gingen prospects helpen bij het maken van keuzes omdat ik het zelf te druk had om alle klanten te woord te staan. Kortom: FANTASTISCH! Bedankt!


De gasten vonden ook de live muziek heel leuk. Als de band even stopte om een wijntje te drinken gingen de mensen echt de muziek missen. Ik vind dat een groot compliment voor de band East of the Sun.


De foto`s van de Italiaanse avond probeer ik binnenkort op deze pagina te zetten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten