Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 11 oktober 2013

Nieuwe S11 showroomkeuken wordt opgebouwd

Op dit moment wordt de nieuwe S11 showroomkeuken gemonteerd in de showroom. Deze nieuwe Snaidero keuken komt in Bianco Artico hoogglans lak (zgn. "ieselijk wit"). De vorige S11 showroomkeuken was eveneens wit hoogglans, maar dan in Bianco Luce en dat is iets van het witte af. Ook had de vorige showroomkeuken nog accenten in hout, daar heb ik deze keer niet voor gekozen. Het "speelse effect" van het hout heb ik nu vervangen door te "spelen" met bladdiktes. Dus een verdikt aanrecht bij het spoelen en normale dikte bij het werk- en kookgedeelte. Hoewel ik twee diktes heb qua werkblad is het toch uit 1 stuk zoals ik ook in Suriname heb gedaan onlangs. Ook de achterwandbekleding (wat op de muur komt) wil ik in rvs, maar dat moet ik nog even bestellen (het moet mooi strak passen dus meet ik in als de keuken klaar is).
Naast wit hoogglans heeft Snaidero natuurlijk nog veel meer kleuren zoals je bijvoorbeeld kunt zien op onderstaande Snaidero Skyline keuken (dit is nog van de vorige versie Skyline trouwens). Als je wat anders op je keuken wilt dan "gewoon" wit dan is trouwens de micalak van Snaidero een goed alternatief. Persoonlijk vind ik de Grigio Cemento de mooiste micalak. Klik hier voor de op dit moment beschikbare kleuren Micalak.
Als het een beetje mee zit dan is de showroomkeuken aan het eind van de middag klaar en kan de showroom weer schoongemaakt worden. M`n afspraken van morgen zitten dan niet in de rommel en dat vind ik natuurlijk wel belangrijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten