Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 1 maart 2012

Italiaanse design keuken opgeleverd in Kortgene

Daarnet ben ik een Snaidero keuken op wezen leveren in Kortgene (Zeeland). Vrienden van deze klant (ook uit Kortgene) hebben onlangs een keuken bij me uitgezocht, dit was project 499. Die waren er zo tevreden over dat ze deze mensen in Kortgene naar mijn showroom hadden gestuurd. Ook hadden ze specifiek gevraagd dat Jan en Joop de montage zouden doen.

Inmiddels staat de keuken dus en is klant begonnen met het verhuizen. Ik moest nog een motortje naleveren voor de electrische opening dus was toch even langs geweest. Binnenkort hoop ik nog `s te gaan als klant helemaal klaar is, dan kan ik nog even een kooklesje doen met de hoge druk stoomoven met ze.


Met de telefoon heb ik even wat foto`s gemaakt, maar de mooie foto`s wil ik volgende keer pas maken als de keuken echt in gebruik is genomen. Ik heb nu alvast maar de apparaten op Nederlands gezet (oven en vaatwasser) en de waterhardheid zo zacht mogelijk. Deze mensen hadden een waterontkalker, dus is het water sowieso altijd zacht. Over ontkalking had ik trouwens al eerder geblogd. Eigenlijk wel iets wat iedereen moet overwegen als je een nieuwe keuken of badkamer doet. De ontkalker komt in de meterkast. Daar wordt het water gefilterd en vervolgens van de kalk ontdaan. Voor de apparatuur is dit stukken beter (bijv. waterkokers, koffiemachines, wasmachines, stoomovens en vaatwassers). Ook het zemen van de ramen is makkelijker, je hebt stukken minder strepen.


Bij deze Snaidero keuken heb ik trouwens geen ingebouwde Neff koffiemachine ingebouwd. Klant wilde toch liever een gewone losse koffiemachine. Om dit apparaat netjes weg te werken is een rolluikkast ingepland. Uiteraard weet klant heus wel dat de rolluikkast duurder is als de koffiemachine maar in de rolluikkast kan ook gelijk de keukenmachine geplaatst worden. Ook zitten er gelijk stopcontacten en lichtjes in de (glazen!) rolluikkast.

Klik hier om naar het laatste item te gaan op dit blog over Italiaanse Design Keukens.