Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 9 maart 2012

Nieuwe foto`s Snaidero keuken Way online.

Voor het nieuwe model Way heb ik daarnet enkele nieuwe foto`s bijgeplaatst op de site. Bekijk deze foto`s op de fotopagina van deze keuken.


Hoewel deze Italiaanse design keuken nauw verwant is aan de Snaidero Ola 20 verwacht ik toch dat dit model een totaal ander publiek zal aanspreken. Ik hoop snel een paar showroom keukens uit te kunnen verkopen om de Way ook in de showroom op te kunnen nemen.


Zoals eerder al gemeld op het blog heeft monteur Mart de afgelopen week de eerste Way keuken geplaatst. Ik hoop binnenkort deze klant te bezoeken en gelijk wat foto`s te maken.


Ik verwacht zomaar dat er op de Eurocucina straks door Snaidero veel gepresenteerd zal worden met de Snaidero Way keuken.