Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 17 maart 2012

Weer een Snaidero Ola 20 verkocht vandaag

Vandaag kwam de klant langs waar ik een paar jaar terug project 356 aan had verkocht, een Snaidero Terra keuken in Middelburg. Hij nam z`n jongere broer mee die nu ook een eigen huis had gekocht en hij had ook een keuken nodig. De broer vond de Ola 20 mooi, zo mooi dat hij `m vanmiddag net voor sluitingstijd nog kwam bestellen: LEUK! Deze Ola 20 heb ik dus nog niet uitgeleverd, maar hieronder daarom nog wat foto`s van project 356...


Naast de broer van klant hebben ook een aantal collega`s van deze klant een Snaidero keuken bij me besteld. Zal ze toch maar `s vragen binnenkort of ze niet `s een rondje mee willen vliegen :). Hadden ze wel verdiend dacht ik zo.