Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

maandag 19 maart 2012

Pietro Arosio, de nieuwe ontwerper voor Snaidero

Naast ontwerpen van Paolo Pininfarina presenteert Snaidero op de Eurocucina in Milaan dit jaar ook keukens van Pietro Arosio.

Om eerlijk te zijn had ik nog weinig van deze man gehoord, dus ben ik maar eens op gaan zoeken wat Arosio hiervoor ontworpen heeft. Pietro Arosio blijkt veel ontworpen te hebben voor slaapkamers, stoelen en ook keukens. Bijvoorbeeld Ernestomeda.


Meer foto`s van eerdere keukenontwerpen van Pietro Arosio heb ik op deze pagina gezet.



Naast de ontwerpen van Pietro Arosio komen zoals gezegd ook keukens van Paolo Pininfarina op de stand van Snaidero. De restyling van de Idea 2000 (12 jaar dus na de vorige restyling) is ook deze keer door Pininfarina gedaan en wordt voor het eerst getoond aan het publiek. Dit nieuwe model heet de Idea 40.

Uiteraard komen de Ola 20 en de nieuwe Way ook op de Eurocucina stand te staan. In totaal beslaat deze Snaidero stand dit jaar zo`n 800m².

Morgen komen ze van Snaidero zelf bij mij langs in de showroom, misschien hoor ik dan wat meer. In elk geval is het de bedoeling dat Arosio twee ontwerpen gaat maken, het ene heet Board en het andere heet Lux.