Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 27 maart 2012

Snaidero Idea 40 keukens, 40 jaar Italiaans design

Ter ere van het 40 jarige bestaan van de Idea als keukenmodel in de collectie van Snaidero wordt over enkele weken in Milaan de nieuwe Idea 40 gepresenteerd.

Foto`s van de nieuwe Idea 40 mag ik nog niet laten zien. Wél heb ik een overzichtje van 40 jaar Snaidero Idea (even klikken op onderstaande foto voor de grote versie).


Zoals ik enkele weken terug al aangaf, de Idea 2000 blijft voorlopig nog in productie. Gewoonweg omdat er nog steeds veel vraag naar is (dit model staat nog in veel showrooms opgesteld). Ik denk dat Snaidero half 2013 volledig overstapt op de nieuwe Idea 40. Hieronder nog enkele foto`s van de Idea 2000.


Bovenstaande Snaidero Idea 2000 is gefotografeerd in mijn showroom. Deze keuken is inmiddels verkocht aan een klant en gemonteerd in Heemstede.


De bovenstaande foto heb ik onlangs gemaakt bij een klant van mij in den Haag. Dit is een van de recentere Snaidero Idea`s die ik heb uitgeleverd.


De bovenstaande Snaidero Idea 2000 in Kersen Hoogglans is al enige tijd uit productie. Inmiddels is ook de voorraad reserve deuren van deze keuken geheel uitverkocht.