Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 28 januari 2015

Snaidero Ola 20 keuken in Moskou

De laatste dagen had ik natuurlijk een paar keer wat op het blog gezet over de Duitse keukens die ik in Keulen gezien had op de beurs.

Nu heb ik natuurlijk nog lang niet alle gemaakte beursfoto`s op het blog gezet, maar het leek me wel leuk om weer eens wat Italiaans aan jullie te laten zien.


M`n collega`s van de Snaidero showroom in Moskou hebben een Ola 20 project afgerond.

De foto`s bij dit berichtje zijn van deze Snaidero keuken gemaakt.


Deze Snaidero keuken is in mat wit gelakt en voorzien van een Corian werkblad. Net als m`n eigen Snaidero Ola 20 showroomkeuken opstelling S16 dus.

Met Corian kun je hele mooie vormen maken op je werkblad en dat ook nog eens naadloos (lees hier meer over Corian en Composiet werkbladen).


Bij deze Snaidero Ola 20 keuken is géén eiland gemonteerd, maar toch een uitstekend werkblad met de speciale Ola 20 vorm. Om het werkblad niet al te ver uit te laten steken is een "halve Pininfarina poot" gemonteerd.


Klik hier om een Snaidero Ola 20 keuken te bekijken met een min of meer vergelijkbare oplossing maar dan met de "hele Pininfarina poot".

Geen opmerkingen:

Een reactie posten