Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 15 januari 2015

Snaidero S14 showroomkeuken opstelling

Zoals ik al eerder op het blog heb aangegeven mag de S14 showroomkeuken plaats maken voor een nieuwe Snaidero keuken opstelling. Ik heb daarom de prijsstelling van deze keuken net aangepast naar slechts € 10.900,= inclusief B.T.W.

Let op: Deze prijs geldt alleen voor de showroomopstelling. Hiervoor geldt dus OP=OP en WEG=WEG!


In de S14 showroomkeuken aanbieding is inbegrepen een Gaggenau afzuigkap, Neff flexinductiekookplaat, Neff vaatwasser, Neff koelkast en een Neff hide-en-slide hetelucht oven. Van de S14 showroomkeuken heb ik tenslotte ook een video gemaakt die jullie hier onder kunnen bekijken.



Klik hier voor de andere showroomkeukens.

Hoe dan ook. Ik ben druk aan het piekeren over wat ik terug wil gaan plaatsen op de plaats waar nu de S14 showroomkeuken staat. Ik denk aan een nieuwe Snaidero Idea eveneens in het wit. Over deze nieuwe Idea keuken had ik al wat vaker wat op het blog gezet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten