Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 22 januari 2015

Snaidero keukenshowroom Moskou

Zoals ik al op het blog had geschreven kwam gisteren m`n collega Samir van Snaidero Moskou op visite hier in de showroom. Hij had ook twee van z`n designers mee genomen. Hier onder zie je ze staan met m`n certificaat van echtheid van de allereerste Snaidero Ola keuken.


We hebben het natuurlijk over van alles gehad. De beurs in Keulen begin deze week, de noviteiten, trends etcetera. Die dingen komen vanzelf allemaal wel voorbij op het blog.

Hij vertelde me dat zijn klanten toch echt heel anders zijn dan de mijne. Bij mijn klanten wordt de keuken ook echt door de klant gebruikt om eten in te bereiden. Vandaar ook dat ik video`s maak om de klant wegwijs te maken met de apparaten (zoals de stoomoven).

De meeste klanten die Samir in Moskou heeft gaan gewoon altijd uit eten. Hij heeft wel klanten waar er echt gekookt wordt in de keuken, maar die klanten hebben dus gewoon zelf een kok in dienst!

Hij heeft inderdaad soms ook klanten die koken in hun eigen keuken, maar die zijn dus zelf ook echt kok van beroep. En dat zijn er dus niet zo heel veel.


Als we elkaar op de EuroCucina zien vraagt Samir altijd naar het vliegtuig (ik was er wel eens met de Cessna heen gevlogen). Vandaar dat ze heel graag mee wilden in de Cessna. Mooi weer, dus geen probleem.


Na het vliegen nog even Kabeljauw voor ze gemaakt in de stoomoven. Treska (треска) noemen ze dat in Rusland.

Kon nog net voordat m`n klant aan kwam. En, last-but-not-least; de huidige Snaidero Ola 20 keuken in Grigio Cemento is uitverkocht! Ik hoop binnenkort naar Italië te gaan om een nieuwe Snaidero showroomkeuken opstelling uit te gaan zoeken.


Klik hier voor m`n actuele lijst met showroomkeukens.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten