Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 31 januari 2015

Keukens op de beurs in Keulen

Op de keukenbeurs in Keulen laatst ben ik natuurlijk niet alleen bij Neff langs geweest. Ook bij Zeyko keukens (de foto`s vind je hier terug), maar ook hier en tenslotte hier (gouden keukens).

Hoe dan ook. Er was meer. Het merk Leicht geweest (foto hier onder). Maar dat vond ik niet zo veel "anders" als wat ik een paar maanden terug op de MOW had gezien.


Het merk Eggersmann had juist wél wat anders neergezet op de beurs.

Kleine eilanden naast elkaar geplaatst. Zoals jullie op de foto`s zien trokken ze er best wat bekijks mee.


Ook op andere stands kwam ik vergelijkbare oplossingen tegen. Dus meerdere eilanden in 1 keuken. Het is misschien wel grappig, maar gaat wel ten koste natuurlijk van je werkruimte.

Ik heb natuurlijk nog meer foto`s gemaakt, maar die komen een volgende keer wel weer voorbij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten